מיתוג עסקים קטנים

אפשרויות הפרסום שעומדות בפני עסק קטן אינן אותן אפשרויות שעומדות בפני עסק גדול או בינוני.

תקציב הפרסום של עסק קטן הוא מוגבל יחסית ותכנון התקציב שלו צריך להעשות בצורה הטובה ביותר כך שהתועלת שלו תהיה גבוהה ותאפשר להגדיל את מספר הלקוחות עם תזרים מהזומנים של העסק. מיתוג עסקים קטנים לא יהיה בצורה של פרסומות בטלוויזיה וגם לא בעיתונים הגדולים כמו "ישראל היום!", "ידיעות אחרונות", "מעריב" וכו'.
אם החלטתם בכל זאת לעשות מיתוג עסקי על ידיד פרסם בעיתונים, תדאגו קודם כל להתחיל לפרסם בעיתונים המקומיים או בעיתוני נישה בתחום הרלוונטי אל המוצר או השירות שלכם. לדוגמא: במידה ואתם מוכרים מוצרי הרזיה, כדאי לפרסם מודעה פרסומית במגזין בריאות או במדור הספורט של העיתון המקומי.

כנ"ל לגבי פרסום ברדיו. הפרסום ברדיו אמנם זול יותר מפרסום בטלוויזיה או בעיתון אך גם פה כדאי להיות ממוקדים לתחנות מויסמות או אפילו לשעות מסוימות בהם תשודר הפרסומת שלכם כך שתפגע כמה שיותר בקהל היעד המתאים לכם. מיתוג עסקים קטנים צריך להעשות בצורה ממוקדת ומחושבת כך שבסופו של דבר, התמורה עבור ההשקעה בפרסום תהיה הגבוהה ביותר.

איך עוד כדאי למתג עסק קטן?

הדרך השלישית והמומלצת לפרסם ולמתג את העסק שלכם הוא האינטרנט – פרסום אתרים. פרסום בעזרת קידום אתרים אורגני במנוע החיפוש של גוגל. בעזרת תקציב של כמה מאות שקלים בחודש תוכלו לקדם את אתר האינטרנט שלכם בגוגל (מנוע החיפוש הפופולרי ביותר כיום בישראל ובעולם) ולהשיג חשיפה ללקוחות פוטנציאליים חדשים. כמובן שלא מספיק להיות בתוצאות הראשונות בגוגל אלא חשוב שאתר האינטרנט שלכם יהיה מושקע ואיכותי, יכיל סרט תדמית, לוגו איכותי, וכן ימשוך את הגולש ליצור אתכם קשר או אפילו לרכוש את המוצר או השירות שלכם דרך האתר.

לסיכום, מיתוג עסקים קטנים עם תקציב פרסום נמוך יחסית צריך להעשות על ידי פרסום ממוקד ומחושב. הפרסום צריך להעשות בערוצי המדיה הנכונים בצורה שתחשוף את העסק ללקוחות הכי רלוונטים – על ידי פרסום ממוקד בעיתונים מקומיים או מגזינים בתחום של העסק, פרסומות באתרים רלוונטים וכן קידום אתרים בגוגל.

 

צור קשר

03-5248444 | 053-3347636

contact@ecpm.co.il

[contact-form-7 id="1562" title="blog_form"]