תוכנית שותפים – talkmarket

מאמר קצר המסביר מה הן תוכניות שותפים, מהי רשת השותפים של talkmarket ומה היתרונות שלה על פני הרשתות המסורתיות.

מה זה רשת תוכניות שותפים?

בישראל קיימות מספר רשתות תוכניות שותפים. ברשת שותפים יש 2 צדדים – מפרסמים (בעלי עסקים) ושותפים. המודל של רשתות שותפים הוא תשלום לפי תוצאות. כלומר בעל העסק משלם עבור כל ליד תקין שהוא מקבל.

כל בעל עסק אשר מעוניין בלידים (פניות מלקוחות פוטנציאליים) מעלה קמפיין (תוכנית שותפים) לרשת תוכניות השותפים המכיל פרטים על העסק והמוצר או השירות שהוא רוצה לשווק, קריאייטיב רלוונטי וכן את העמלה שהוא מוכן לשלם עבור כל ליד תקין. רשת השותפים מציגה בפני השותפים את כל הקמפיינים הפעילים והשותפים מפרסמים את העסקים בדרכים שונות באינטרנט ומרוויחים כסף על ליד תקין שהתקבל דרכם. הרשת גוזרת עמלה (משתנה בין רשת לרשת) ורוב הסכום מועבר לשותף.

מה זו תוכנית שותפים טובה?

כדי ליצור תוכנית שותפים טובה שתתבלט בתוך רשת תוכניות השותפים איתה החלטתם לעבוד כמפרסמים, יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים:
1. המחיר עבור ליד תקין שאתם מוכנים לשלם
2. מוצר או שירות שיהיה אטרקטיבי מבחינת השותפים לשיווק
3. קריאייטיב (דפי נחיתה, באנרים ותמונות) שיעזרו לשותפים בשיווק העסק שלכם.

כמו כן גם יחס ההמרה צריך להיות טוב וכמובן אחוז פסילות לידים נמוך.

רשת תוכניות השותפים של talkmarket

רשת שותפים זו אינה רשת רגילה שעובדת לפי באנרים / דפי נחיתה / פופאפים  ולידים רגילים ברשת, אלא מדובר פה על רשת שותפים שמבוססת על שיטת תשלום של pay per call. כלומר בעל העסק משלם עבור ליד טלפוני תקין.

מה היתרונות של עבודה עם talkmarket?

בתור בעל עסק – מעתה תוכל לקבל פניות טלפוניות מלקוחות פוטנציאליים בזמן אמת, שנחפשו לפרסומים שונים אודות העסק שלך ונחשבים כ-"לידים חמים" , המעוניינים עכשיו ליצור קשר ולשמוע עוד פרטים על המוצר או השירות שלך. ליד טלפוני בד"כ נחשב ליותר רציני ואמין מליד שהגיע דרך מילוי טופס באינטרנט וכן זה ליד שיותר קרוב לסגירת עסקה במשפך המוביל לשם.

דבר שני, במערכת של טוקמרקט כל נתוני השיחה נשמרים – שעת קבל השיחה, משך השיחה, זיהוי המספר שחייג, הקלטה ועוד. כך שתוכל לחזור למי שהתקשר במידה ופספסת שיחה וכן לנתח את השיחות ולשמוע הקלטות גם אחרי שהשיחות הסתיימו.

מבחינת השותף – כעת כבר לא תהיה מוגבל לשיווק אינטרנטי בלבד אלא גם ערוצי פרסום אוף ליין יעבדו כאן. הרשת מספקת מספר טלפון וירטואלי לכל שותף שמצטרף לקמפיין ואת המספר הזה הוא יכול לשווק באינטרנט / במובייל / ברדיו / במקומונים / בפלאיירים / במייל / בשלטי חוצות ועוד.

הרבה מן הגולשים שמגיעים לדף נחיתה רוצים להרים טלפון ולדבר עם העסק בזמן אמת, ומעתה זה אפשרי.

 

צור קשר

03-5248444 | 053-3347636

contact@ecpm.co.il

[contact-form-7 id="1562" title="blog_form"]