קידום אתר בגוגל

קידום אתר באינטרנט

בשנה האחרונה, מומחי קידום אתרים הצליחו להגיע לכמה פריצות דרך בכל הקשור לקידום אתרים מסוג SEO בגוגל. ההצלחות של אותם מומחי שיווק נבעה מהצהרות שונות של גורמים בעלי סמכות בגוגל, שהסבירו מה הדברים החשובים כשמבצעים קידום אתר בגוגל או כשמתחילים לתכנן קמפיין עבור קידום אתר אינטרנט והבאתו לתוצאות הראשונות בכל SERP – כלומר דף תוצאות של מנוע חיפוש. התוצאות שאליהן מכוונים מרבית הלקוחות שלנו הן התוצאות הראשונות בדף הראשון. כמובן שזו שאיפה מצוינת בקמפיין שמטרתו קידום אתר אורגני, ולכן ובכל הזירות שבהן אנחנו פעילים בגוגל, אנחנו דואגים תמיד לבצע את השינויים המחייבים בדרך שבה אנחנו מקדמים את האתר בדרכנו לפסגה.

תיאום ציפיות שכזה יכול לעזור לנו להבין מה המטרה של הלקוח, ולאן הוא שואף להגיע. כיום, כשחושבים על קידום אתר בגוגל, כל בעלי העסקים יודעים שמדובר בתהליך ארוך טווח. כדי להגיע לתוצאות הראשונות, חייבים להשקיע זמן ומשאבים לאורך זמן. קידום אתר באינטרנט יכול לקחת חודש ויכול לקחת גם שנה, הכל תלוי במילות המפתח ובתחרות שיש עליהם בגוגל.

ההנחה הבסיסית ביותר שלנו היא שבעלי עסקים בוחנים תמיד אפשרויות של קידום אתר אינטרנט שנמצא בבעלותם, כי כך יש להם שליטה על המסר הכללי של האתר, ועל הבנייה והעיצוב שלו. העניין היותר מעניין הוא שלרוב, קידום אתר בגוגל יביא לכך שיכנסו לאתר גולשים שהם לא בהכרח קהל היעד הטבעי של האתר, ובכך בעצם בעל האתר לא ייהנה משליטה מוחלטת בגולשים השונים שנכנסים לאתרו.

לדעתי, בעל העסק שמפעיל אתר אינטרנט צריך לקחת בחשבון מצבים שבהם הוא יקבל פניות שהן לא בהכרח רלוונטיות, כל עוד מרבית הפניות יהיו בנושא שבו עוסק האתר. בסופו של דבר, זו הדרך הבטוחה להגיע לעסקאות סגורות מגולשים שנכנסו דרך גוגל לאתר.

קידום אתר אינטרנט בגוגל – הכיצד?

יש משמעויות אופרטיביות בבחירה של שיטת מסוימת של קידום אתר בגוגל על ידי מקדם האתרים. רק בשנה האחרונה יצא לנו לבחון מספר קמפיינים של שיווק בגוגל או קידום אתר אינטרנט שמטרתם הייתה להגיע לתוצאות גבוהות בדפי החיפוש, אבל לדעתנו זה לא תמיד מספיק. חשוב לבדוק האם התוצאות הראשונות יניבו חיפושים רלוונטיים, וכל לבדוק את נפח החיפושים בכל אחד מהביטויים שמקדמים כחלק מהקמפיין.

אנחנו תמיד דואגים לוודא מה המטרות של הלקוח מבחינת התוצאות שאליהן הוא שואף. התוצאות נבחנות לאורך זמן כמובן, והכל בהתאם לתקציב שמוקצב לטובת קמפיין SEO – קידום אתר באינטרנט. בשורה התחתונה, כולנו יודעים שהמטרה היא שהכסף שמושקע בביצוע קידום אתר בגוגל בצורה אפקטיבית יניב הכנסה שתעלה על ההשקעה החודשית. כמובן שעל הלקוח לדאוג לכך שהאתר שלו יהיה בנוי בצורה טובה, שתביא ליחס המרה גבוה.

אנחנו כמובן מספקים תמיכה מלאה בכל הנוגע לתצורה של האתר, כי אנחנו מייחסים חשיבות עליונה ליחס ההמרה של האתר. ההגדרה שלנו ליחס המרה היא האחוז של סגירת העסקאות מסך הכניסות הכולל של האתר מהביטויים הרלוונטיים בגוגל.

אם אתם מעוניינים בשירות של קידום אתר באינטרנט, השאירו את הפרטים שלכם בתיבה מצד שמאל, ונחזור אליכם בהקדם.

 

צור קשר

03-5248444 | 053-3347636

contact@ecpm.co.il

[contact-form-7 id="1562" title="blog_form"]