קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום במנועי חיפוש

באופן כללי, אפשר להגיד שהדרך הבטוחה ביותר להתקדם בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים היא להכיר את דרך העבודה של מנוע החיפוש, ואת הדגשים המיוחדים שצריך לקחת בחשבון לפני שמתחילים קמפיין פעיל. בכל קמפיין SEO, על מקדם האתרים להכיר קודם כל את הזירה שבה הוא פועל. עליו להיות ערוך ומוכן לכל הטקטיקות של המתחרים בזירה, ולהיות בעל יכולת לבצע  קידום אתרים במנועי חיפוש בכל מצב שבו יתבקש להיות.

הדבר השני שיש לקחת בחשבון, הוא העדכונים התדירים  באלגוריתם של מנועי החיפוש. גוגל למשל, ידועים בכך שהם מפתחים פילטרים שונים, שמטרתם מניעה של קידום במנועי חיפוש באמצעות SPAM. המטרה העיקרית שלהם היא לעודד כתיבת תכנים איכותיים ומועילים למשתמשים אחרים, ויחד עם זאת גם למנוע הפצצה של הרשת בתכנים חסר כל משמעות או תועלת.

זירות קידום במנועי חיפוש תחרותיות מביאות לפיתוח אסטרטגיות מיוחדות מראש, שמטרתן בניית קישורים חכמה שתיצור את הרושם שמדובר בהתקדמות טבעית של האתר מבחינת כמות האתרים שמפנים אליו. על מנת להגיע לרמה כזו של בניית קישורים אסטרטגית, יש להכיר את הזירה של קידום אתרים במנועי חיפוש ולהבין כיצד אתר האינטרנט שעבורו נוצר הקמפיין יכול להשתלב בין שאר האתרים בתחום הרלוונטי.

דגשים מיוחדים למנועי חיפוש

יש השלכות מרחיקות לכת לקמפיין קידום במנועי חיפוש שמתנהל בצורה טובה. הסממן הראשון שבו אנו נתקלים בצורה גורפת במרבית האתרים שמתחילים להראות התקדמות בתוצאות החיפוש של גוגל, הוא כניסה של קהל היעד הרלוונטי לאתר באמצעות מילות המפתח שבהן האתר מקודם. הדבר מביא לכך שהאתר הופך לפופולרי כאשר מדברים על קידום אתרים במנועי חיפוש, מה שמוביל להתקדמות נוספת של האתר כל עוד האתר בנוי בצורה טובה – הן מבחינת אופטימיזציה, והן מבחינת רמת העניין לגולש הרלוונטי.

הדגש החשוב ביותר של קידום במנועי חיפוש, הוא הקצב המתוחם של בניית הקישורים. אסור להגיש למצב שבו האתר צובר מספר רב של קישורים, כששאר המתחרים בזירה שומרים על קצב מסוים. יש מקרים שבהם זה נכון לקבל מספר רב של קישורים בתקופה קצרה, ועם זאת צריך להכיר בעובדות, ולדעת מתי צריך לנקוט בכל אחת מהאסטרטגיות.

החלטנו באופן אקטיבי לדאוג לכך שניתן שירות קידום אתרים במנועי חיפוש ללקוחות שהמטרה שלהם היא להגיע לקהלי יעד רלוונטיים, תוך יצירת תוכן ומתן שירותים שמעניינים את הלקוחות הפוטנציאליים של בעל העסק שמפעיל אתר אינטרנט. בסופו של דבר, לקוח מרוצה ידאג להרחבת הקמפיין שלו, שכן ככל שתקציב הפרסום שלו מביא להגדלה בהכנסות, כך יהיה מוכן להשקיע יותר כסף בתקציב הפרסום עצמו.

 

צור קשר

03-5248444 | 053-3347636

contact@ecpm.co.il

[contact-form-7 id="1562" title="blog_form"]