המודעה שלך לא מופיעה בגוגל אדוורדס?

חיפשת מילות מפתח מקמפיין האדוורדס שלך ואינך רואה את המודעה שלך בתוצאות החיפוש?
יש לכן כמה סיבות הגיוניות:

1. תקציב הפרסום היומי שלך נוצל

אם לדוגמא הגבלת את התקציב שלך ל-50 ש"ח ליום וכבר הגעת למכסת קליקים בעלות דומה, המודעה שלך לא תוצג יותר להמשך אותו היום.

2. תקציב הפרסום היומי שלך נמוך מדי

אם התקציב שלך יחסית נמוך לכמות הקליקים הפוטנציאלית שתוכל לקבל עבור הקמפיין שבנית, גוגל יציג את המודעה שלך לפרקים כך שבפעול תוצג בשעות מסויימות לאורך כל היום אך לא ברציפות. ניתן להגדיר את מסע הפרסום כך שהמודעות יוצגו באופן מוגבר, מה שיגרום לכך שיהיו הרבה קליקים בתחילת היום אך המודעה לא תוצג לאחר מכן במידה והתקציב היומי ינוצל במלואו.

3. הגדרת ימים, שעות פעילות ואזור גיאוגרפי

במידה והגדרת לדוגמא שהקמפיין ירוץ בימים א'-ה', באזור תל אביב והמרכז ומשעה 9 בבוקר עד 9 בערב, אל תצפה לראות את המודעה שלך בחלונות זמן אחרים או ממיקומים גיאוגרפיים שלא הוגדרו.

4. ציון איכות נמוך למילות מפתח מסויימות

אם מילת מפתח מסויימת מקבלת ציון איכות נמוך מאוד, ייתכן והמודעה לא תוצג כלל או שתוצג לפרקי זמן קצרצרים. מה הפתרון? עושים אופטימיזציה לדף הנחיתה, למודעות ולמילות המפתח בקמפיין.

5. האתר או המודעה לא אושרו

יכול להיות שהמודעה לא אושרה או דף הנחיתה (או האתר) לא אושרו כי לא עמדו בכללי המדיניות של גוגל. המערכת מודיעה על כך ותראה לכם בדיוק היכן הבעיה.

6. המחיר המקסימלי לקליק שקבעת נמוך מדי

ייתכן וקבעת מחיר (bid) נמוך מדי שלא מאפשר להכניס את המודעה שלך לדף הראשון. אפשר לראות במערכת את המיקום הממוצע של המודעות לפי מילות המפתח ולשנות את ה-bidים בהתאם

7. מסע הפרסום / קבוצת המודעות / המודעות / מילת הפתח מושבתים

תבדקו היטב שאף אחד מהנ"ל אינו מושבת אם ברצונכם לראות את המודעה שלכם בתוצאות החיפוש.

8. אמצעי התשלום שלך לא תקין

במערכת אדוורדס תופיע לך שורה אדומה בחלק העליון של הממשק שאומרת שאין לך אמצעי חיוב פעיל. יש לנסות לשלם את החוב ולהפעיל מחדש את כרטיס האשראי במערכת על ידי בקשה לבדיקה חוזרת.

 

צור קשר

03-5248444 | 053-3347636

contact@ecpm.co.il

[contact-form-7 id="1562" title="blog_form"]