מקרה בוחן – אז איך גרמנו לאתר בתחום הקוסמטיקה להגדיל את ההכנסות בכ-50%?
אחרי שהבאנו את האתר למיקומים ראשונים בגוגל בקידום האורגני, הפסקנו את התקציב הממומן וחסכנו לחברה מאות שקלים בחודש.
הצעד הבא היה למצוא את המחיר האופטימלי, ואחרי כמה שבועות של ניסויים הגענו למחיר שהביא למקסימום רווחים עבור החברה.
לאחר מכן, בנינו אתר חדש עם מספר דגשים:
1. באנר מרכזי שיציג את בברור את המבצע והמחיר ושלחיצה עליו תוביל לדף רכישה. גם כאן עשינו מספר ניסויים כדי לבדוק את העיצוב והניסוח האולטימטיביים.
2. סרגל תפריט עליון צף שמלווה את הגולש בכל האתר, גם כשגוללים למטה.
3. עיצוב מודרני ונקי שמכוון את הגולש בקלות לכל המידע שצריך.
כך נראה האתר הישן:
וכך נראה האתר החדש: