כך הגדלנו רווחים באתר ב-50% תוך שבוע

מקרה בוחן – אז איך גרמנו לאתר בתחום הקוסמטיקה להגדיל את ההכנסות בכ-50%?

אחרי שהבאנו את האתר למיקומים ראשונים בגוגל בקידום האורגני, הפסקנו את התקציב הממומן וחסכנו לחברה מאות שקלים בחודש.

הצעד הבא היה למצוא את המחיר האופטימלי, ואחרי כמה שבועות של ניסויים הגענו למחיר שהביא למקסימום רווחים עבור החברה.

לאחר מכן, בנינו אתר חדש עם מספר דגשים:

1. באנר מרכזי שיציג את בברור את המבצע והמחיר ושלחיצה עליו תוביל לדף רכישה. גם כאן עשינו מספר ניסויים כדי לבדוק את העיצוב והניסוח האולטימטיביים.

2. סרגל תפריט עליון צף שמלווה את הגולש בכל האתר, גם כשגוללים למטה.

3. עיצוב מודרני ונקי שמכוון את הגולש בקלות לכל המידע שצריך.

 

כך נראה האתר הישן:

derma1

 

וכך נראה האתר החדש:

derma2

 

צור קשר

03-5248444 | 053-3347636

contact@ecpm.co.il

[contact-form-7 id="1562" title="blog_form"]