רימרקטינג, זה ירדוף אותך! איך עושים זאת נכון.

תחשבו על זה כך: השקעתם בפרסום האתר שלכם לא מעט כדי שקהל היעד ייכנס לאתר שלכם (לא משנה באיזו דרך – גוגל, פייסבוק, אופליין וכו'), לא תרצו להמשיך להציע לו הצעות או להישמר לו בתודעה אם לא השאיר פרטים או קנה את אחד המוצרים שלכם? כנראה שהתשובה היא כן.

אז מה זה בעצם רימרקטינג (שיווק מחדש) ואיך זה עובד?

קמפיין רימרקטינג מאפשר לכם להציג מודעות ברשת המדיה (והחיפוש) בפני גולשים שנכנסו בעבר לאתר שלכם. דרך ממשק האדוורדס ניתן להעתיק קוד שאותו צריך להדביק באתר או דף הנחיתה. הקוד הזה מאפשר להשתיל cookie למי שגולש באתר שלכם ובעצם 'צובע' אותו.

רימרקטינג

 

למה זה טוב ואיך אפשר להשתמש בזה?

בממשק של adwords תוכלו ליצור רשימות לפי URLים, על פי הכללים הבאים:
א. באילו דפים הגולשים ביקרו

אורחים בדף

ב. מבנה כתובת הדף.

כך שאם תרצו 'לרדוף' ולהציג מודעות רק לגולשים שנכנסו לקטוגריה מסויימת (ולמוצרים תחתיה) באתר שלכם תוכלו לעשות כלל שכתובת האתר מכילה: www.example.com/category1

כללי רשימות

ג. המאפיין השלישי הוא משך הזמן – שזהו מספר הימים בהם קובץ ה-cookie של הגולש נשאר ברשימת השיווק מחדש שיצרתם.

משך חברות

כך שאם לדוגמא מדובר במוצר או שירות שצריך לחקור ולבדוק כמה וכמה פעמים לפני שרוכשים, אפשר לשנות את 'משך החברות' בהתאם. אם מדובר במוצר שבד"כ רוכשים תוך מספר ימים בודדים מרגע החיפוש, כדאי לצמצם את משך החברות בכדי לא להציג את המודעות שלכם לקהל שכבר לא רלוונטי.

 

יתרונות הרימרקטינג:

  1. הקהל אליו אתם פונים כבר נכנס לאתר שלכם או מכיר את המותג שלכם. יהיה לכם קל יותר לשכנע אותו ולמכור לו.
  2. עלויות לקליק נמוכות משמעותית מעלויות לקליק ברשת החיפוש. עלות לקליק בקמפיין רימרקטינג יכולה לנוע סביב עשרות אגורות עד שקלים בודדים לקליק.
  3. הרבה מהגולשים שלכם לא מכירים את דרך הפרסום הזו ויראו את המודעה או הבאנר שלכם כמעט בכל מקום שיגלשו אליו ויחשבו שאתם חברה רצינית שמשקיעה תקציבי פרסום גדולים באתרים גדולים. לא אחת קיבלנו תגובות של "ראינו אתכם ב-YNET!" או "וואו, אתם בכל מקום!"
  4. תוכלו לטרגט רשימות מתוחכמות יותר של גולשים שנטשו את עגלת הקניות, או גולשים שרכשו מוצרים מסויימיים בכדי להציע להם מוצרים נלווים אחרים (up sale) וכדומה.
  5. החזר השקעה גבוה. כל עוד תכניסו גולשים ממקורות איכותיים שיש להם עניין במה שאתם מציעים, תוכלו לעשות פלאים עם שיווק מחדש.

 

סוגי רימרקטינג, על קצה המזלג:

חוץ מהרימרקטינג הרגיל שדיברנו עליו לעיל, ישנם עוד סוגים של רימרקטינג:

  • רימרקטינג דינמי – מציג מודעות בהתאם למוצרים שצפיתם בהם באתר.
  • רימרקטינג לאפליקציות לנייד – מציג מודעות באפליקציות אחרות למי שביקר באפליקציה שלכם בעבר.
  • רימרקטינג ברשת החיפוש –  מציג מודעות לגולשים שביקרו בעבר באתר שלכם, בזמן שהם מחפשים בגוגל מילות מפתח רלוונטיות.
  • רימרקטינג בסרטונים –  ניתן להציג מודעות למי שצפה בסרטון שלכם או ביקר בערוץ ה-youtube שלכם. המודעות יכולות להיות מוצגות ב-YouTube, באתרים ובאפליקציות ברשת המדיה.
  • רימרקטינג לרשימות אימיילים – ניתן להעלות רשימה (גדולה!) של כתובות אימייל שברשותך בכדי להציג להם מודעות כאשר משתמשים אלו מחוברים לחיפוש Google, ל-YouTube או ל-Gmail שלהם.

 

עדיין לא מריצים קמפיין רימרקטינג? חבל על כל רגע!

צרו איתנו קשר :)

 

צור קשר

03-5248444 | 053-3347636

contact@ecpm.co.il

[contact-form-7 id="1562" title="blog_form"]