גוגל מציגה: Rich Cards

כל בעל עסק יודע שהמטרה העיקרית בקידום האתר שלו באופן אורגני בגוגל היא להופיע בעמוד הראשון, וכמובן ככל שהקידום נמשך להופיע גבוה ככל הניתן בעמוד הראשון. כשאנו בוחנים את הזירה האורגנית ברוב התחומים המסחריים בגוגל בשנים האחרונות אנו רואים כיצד אותו נדל"ן פרסומי יקר ערך הולך ומצטמצם.

בתחילת הדרך של גוגל כמנוע חיפוש, התוצאות האורגניות היו החלק היחיד שהופיע בתוצאות החיפוש. כחלק מהמודל העסקי של גוגל, ובמטרה לייצר רווחים ממנוע החיפוש, גוגל החלה לשלב מודעות בתוצאות החיפוש באמצעות Google Adwords. החל מהנקודה הזו, התוצאות האורגניות נותרו כחלק המרכזי של מנוע החיפוש של גוגל (ללא התוצאות האורגניות גוגל הופכת ללא רלוונטית עבור הגולשים שלה), אך השטח שהן תפסו מתוצאות החיפוש הלך והצטמצם, עד שלאחרונה גוגל החלה לשלב תוצאות חיפוש הכוללות 4 מודעות בראש הדף (תוך ויתור על המודעות הצדדיות), דבר שהקטין עוד יותר את התוצאות האורגניות.

שטח מצומצם בתוצאות החיפוש במובייל

במרבית זירות החיפוש, נפח התנועה שמגיע מהמובייל עולה על 50% מהתנועה הכללית לאתר. כשאנחנו מסתכלים על תוצאות החיפוש של גוגל דרך המכשירים הניידים, נגלה שכיוון שהרזולוציה במובייל קטנה משמעותית מהרזולוציה במחשבים, מודעות Adwords תופסות שטח מאוד גדול מתוצאות החיפוש, ולמעשה התוצאות האורגניות ברוב המקרים יהיו Under the fold – כלומר יהיה צורך לגלול בכדי להגיע אליהן.

אז כשגוגל מציעה לנו שטח נוסף במובייל, לא ניקח?

לאחרונה גוגל החלה בפיילוט של הצגת Rich Cards במובייל (ספוילר: עדיין לא רלוונטי בישראל), אלמנט שמאפשר להציג תוצאות עשירות וויזואליות, תוך מתן חווית גלישה הרבה יותר טובה בכדי להגדיל את ה-Engagement עם הגולשים שלכם. ה-Rich Cards הן גלגול של ה-Rich Snippets, אלא שהם מאפשרים חוויה הרבה יותר טובה, ואמורות לספק חשיפה טובה ואיכותית יותר לגולש.

איך זה נראה בפועל?

התפתחות ה-Rich Cards

כיצד זה יעזור לנו להשיג יותר תנועה איכותית? באמצעות הצגה של Rich Cards הגולש יקבל תצוגת מלאה של תוצאת החיפוש בצורת תמונה, תיאור, דירוג ומידע נוסף שיגרום לתוצאת החיפוש שלכם לבלוט מעל השאר. ההטמעה מתבצעת ע"י ההוראות למפתחים באתר של גוגל

מתי הפיצ'ר של Rich Cards יהיה זמין ב-google.co.il?

לצערנו כרגע התוסף החדש זמין אך ורק ב-google.com באנגלית, ורק עבור הקטגוריות של מתכונים וסרטים. גוגל בוחנת כרגע את האפקטיביות ובהמשך נזכה לראות התרחבות של ה-Rich Cards גם במדינות אחרות ותחומים נוספים. גוגל לא ציינה בבלוג שלה, אך אנחנו נעקוב בציפייה לעדכונים נוספים בעניין.

 

צור קשר

03-5248444 | 053-3347636

contact@ecpm.co.il

[contact-form-7 id="1562" title="blog_form"]